Osobe sa kratkim imenima zarađuju više nego ostali, pokazala je studija Ladders-a, sajta koji se bavi posredništvom između poslodavaca i radne snage, koji broji preko šest miliona članova. Studija je pokazala da svako dodatno slovo u imenu znači gubitak godišnje plate od 3.600 dolara.Do ovakvog zaključka se došlo na osnovu upoređivanja plata 24 para učesnika sa različitim imenima. Prema ovom istraživanju, osoba koja se zove Sarah zarađuje manje nego neko ko se zove samo Sara, a Stefan prihoduje manje od Stiva.
Osobe sa kratkim imenima zarađuju više nego ostali, pokazala je studija Ladders-a, sajta koji se bavi posredništvom između poslodavaca i radne snage, koji broji preko šest miliona članova.
Studija je pokazala da svako dodatno slovo u imenu znači gubitak godišnje plate od 3.600 dolara.
Do ovakvog zaključka se došlo na osnovu upoređivanja plata 24 para učesnika sa različitim imenima.
Prema ovom istraživanju, osoba koja se zove Sarah zarađuje manje nego neko ko se zove samo Sara, a Stefan prihoduje manje od Stiva.
Jedini izuzetak predstavljaju osobe s imenom Lorens koje su, bez obzira na duže ime, u prednosti u pogledu zarade u odnosu na zaposlene koji se zovu Lari.
Pojedini analitičari za marketing tvrde da imena kao što su Bob ili Bil doprinose da osobe koje ih nose postanu omiljene kao šefovi, i da im pomažu u poslovnom uspehu.
Slična studija koju sproveo Linkedin pokazala je da tepanje ili davanje kratkih nadimaka šefovima firmi predstavlja specifičnost američke nacije.